2013. január 5., szombat

Nincs cím :D


Szóval amint látjátok most sem résszel jöttem, mert kicsit tesztelni szeretnélek titeket. Ha erre a bejegyzésre is ilyen hamar összegyűlik a 15+ nézettség, akkor 20+tól hozom. Ha több kell, mint három nap, maradunk. Hiszen tudom, hogy az ilyenek (ami nem rész), az nem olyan népszerű.
Örömmel jelenthetem be, hogy amennyit képes voltam megcsinálni (ma is ügyködtem), elég jól megcsináltam a blogot. Mind a kinézetet, mint a bejegyzéseket. Hamarosan talán egy licenc is lesz, de csak ha megtalálom, hova kell beilleszteni. Szerettem volna még füleket is csinálni felülre de egyenlőre béna vagyok hozzá. Mindegy, majd fejlesztgetem, ahogy tudom. :)
Ezenkívül még sok egyéb más is történt a héten. Például túlléptük az 1700 nézettséget, amire nagyon büszke vagyok most. Imádlak titeket. <3
De még kértem pár oldaltól kritikát a blogról, amiket egy bejegyzésbe fogok majd feltenni, ha megkapom őket. Szerintem lesz benne hideg-meleg, de nem bánom. Építő jellegű.
Viszont ebben az évben még nem kaptam kommentet, és 2012-ben sem volt 10nél több. Persze nincs kommenthatár, de azért jól esne egy kis visszajelzés. Nem azért írom a blogot, hogy jöjjenek a hozzászólások (persze azt sem bánnám), hanem saját kedvtelésből. Igazából akár midnen nap hozhatnék részt, és csak azért várom meg, hogy kigyűljön a nézettség, hogy lássam, érdekel-e valakit. Csak mert ha nagyon nem, akkor is folytatom, csak nem biztos, hogy fel is rakom a részeket. Hogy ebben honnan vagyok olyan biztos? Ma hajnali hatkor (nem bírtam aludni) kezdtem el írni a huszonnyolcadik részt. Eléggé jól haladok, mert imádom csinálni. Az írás a hobbym, ez meg a kedvenc általam írt blogom (több is van), szóval érthető. Na most itt összehordtam mindenfélét, a lényeg, hogy néha örülnék pár kommentnek. :)
Éééés mi fog megjelenni hetedikén? Csak nem a Kiss You klippje? Ó, dehogynem! Már nagyon várom, szerintem ti is.:$

Jajj, és még valami: HAYLOR
Ti mit gondoltok erről? Hát én elég sok utálkozó levelet és bejegyzést láttam eddig, ami azért szerintem nem túl jó.Én személy szerint nem kedvelem Taylort, se a zenéjét, se magát a személyt, de elfogadom a tényt, hogy együtt vannak. Ha harry bolgod, akkor az nekem tökéletes is. Persze kicsit kifordult magából, szóval kevesebbet van a fiúkkal, a directionerekkel, meg ilyesmik, amiket bár nem szívesen, de el nézek neki. Őszintén szólva megdöbbentem, újévkor. Szóval Harry bejelentette, hogy Taylorral tényleg együtt vannak. Aztán volt az éjféli csók (ez szerintem cuki). És ezek után harminc perc alatt 13.000 követőt veszített twitteren. Hát ezen kicsit kiakadtam. Őszintén, milyen directionerek voltak ők? :(



És amit már elselyén, vagy 31-én ki kellett volna tennem:
Amiket elértek 2012-ben. És elég sok minden lemaradt, szóval nagyon büszkék lehetünk rájuk. <3
Január ~ One Thing klippremier
Február ~ Megnyerték a Best British Singledíjat a Brit Awards-on
Március ~ megjelenés Kids 'Choice Awards, és myegnyeték a díjat.
Április ~ megjelenés Saturday Night Live
May ~ Adventures of One Direction
Június ~ Egy hónap turné az USA
Július ~ nyertek a Teen Choice Awards-on
Augusztus ~ Megjelenés a záró ünnepségen az olimpiai játékokon
Szeptember ~ LWWY klippremier és díjnyerés a VMA-n
Október ~ Nyertek, és felléptek a Teen Awards
November ~ Little Things klippremier
December ~ Teltházas koncert Madison Square Garden




Na de nem is dumálom tovább. Hamarosan jövök a tizenkilencedik résszel. :) #szeretemazolvasoimat Nina.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése