2013. január 10., csütörtök

20. rész - Amikor megtudják..


Halii!:3 Meg is hoztam a következő részt. Sajnálom, hogy csak ilyen későn hoztam, és hogy csak ilyen rövidke lett. Nem ez lett a legeslegjobb rész, sőt a következők sem, de remélem azért ezek is tetszeni fognak legalább egy kicsit. Mivel mostmár nem kell aggódnom a félévi jegyeimért, amik nem lettek túl jók, de ha azt vesszük, hogy kevesebb lett a hármas (annál rosszabb meg nincs), mint amennyire számítottam, akkor tökéletes, és a hozott pontjaim száma kb 170, akkor már tényleg csak az érdekel hogy jövő szombaton normálisan írjam meg a felvételit. Aztán ugye Hawaii lesz nálunk, szóval sűrűbben jönnek a részek. :)
Apropó, ami a részeket illeti, nem fogom visszahozni 15+ra. Ez persze még nem jelenti azt, hogy elég hamar összehoztátok a nézettséget, mert nagyon nem. De meg kell modnjam, hogy se nem vagyok csalódott, se nem haragszom. Viszont nagyon örültem, amikor megláttam, hogy már 2200nál is többen kattintottak az oldalra, az előző részhez ketten is komiztak, már egy valaki beszállt a közvéleménykutatásba és ötre nőtt a feliratkozók száma. <3
Ennyi lenne a blogról meg rólam. Aki még nem hallotta volna... Taylor és harry már niincsenek együtt. Ugye elmentek telelni(:D) a Virgin szigetekre, és ott vesztek össze. Olyan mértékben, hogy Taylor még aznap visszament az államokba. harry meg ott maradt, mivel kár lett volna elmenni, meg ki volt fizetve a szoba. >< Ti erről mit gondoltok? Hát én most nem fogok felállni tapsolni örömömben, akkor sem, hogyha nem szeretem Taylort. Két hónapig jártak, és már szakítanak? Gratulálok Taylor, a 17. és egyben legjobb pasiddal szakítottál a bő négy éved alatt! Szép telljesítmény! Szóval ez elég gáz... Én most vegyes érzésekel vagyok, mert ha most Hazza szomorú, vagy valami, akkor egyenlőre nem fogok élljenezni. Ha viszont már túl van rajta, akkor Taylor kezdheti írni a következő pasigyűlölő szakítósdalát. Vagy felénekelheti CD-re amit már megírtak a directionerek.:D A dalt meghallgathatod ITT!
És most jöjjön egy kis Kiss You! Most épp 14.916.923 megtekintés van rajta, és ez csak növekszik. Úgy hallottam, hogy megdöntöttük JB 10,6 milliós rekordját, és már 24 óra alatt meglett rá a 11 milliós nézettség. Nagyon ügyesek vagyunk. A fiúknak pedig hatalmas gratuláció ehhez a klipphez. Olyan idióták, annyit röhögtem rajtuk. Csináltam pár epic pillanatképet is. Ha jók lesztek, felrakom őket a következő bejegyzésembe. Annyit elárulok: vannak fejek.xd Na jó, most már átrakom kicsibe a betűméretet, mert az eddigi dumálásom olyan hosszú, mint a rész fele. Persze ti már kicsiben látjátok, és úgy sokkal rövidebb. Vagy nem. Na mindegy. Szóvan szerintem már eleget dumáltam. Jó olvasgatást! :) Nina.*



Mivel Jessie az én mentorom, az is a hatáskörébe tartozik, hogy szépen elbeszélgessen velem, és rendbe tegyen. Ezt tudtam. És kicsit féltem is ettől.
Rendesen felöltöztem. Amikor a tükörbe néztem, akaratlanul is eszembe jutott a tegnapi képem. Amikor a hajam, kicsit kócos volt, a sminkem sem colt már az igazi, a ruhám kicsit ráncos lett, a ruha ujja lecsúszott a vállamról, és riadtan álltam az ajtó belső oldalán.
Hívtam egy taxit, de nem mentem vele sokáig. Az út felét gyalog tettem meg.
- Sajnálom drága, de ez valami borzalmas volt. – mondta Jessie. Se a hangulatom nem passzolt a dalhoz, se a hangom nem remekelt. – Nina. Mi történt tegnap este? – guggolt le elém.
- Majdnem… - kezdtem bele a mondatba, de nem bírtam kimondani. - … amikor kint voltam az utcán… - folytattam nagy nehezen. - … majdnem megerőszakoltak. – mondtam ki, és sírni kezdtem.
- Te jó ég, Nina! – kiáltott fel, és magához húzott, hogy megnyugtasson.
Miután kiveséztük a dolgot, megkönnyebbültem. Utána kaptam forró mézes teát a torkomnak. Egyszer elénekeltük, de azt mondta, még három napig pihentessem a torkom, és hozzam rendbe magam. Miközben a következő adag teám kortyolgattam, megnéztem az üzeneteim. Volt egy pár. Mivel úgy éreztem, most már talán el tudom mondani, csajos megbeszélést hívtam össze egy közeli kis parkban. Mindenki ott volt, akinek el tudtam mondani. Dani, El, Victoria… már csak Bell hiányzott, de ha megtudja, tovább kérdez. Anyámnak meg nem szabad elmondani.
- Szóval mi történt? – kérdezték.
- Miután táncoltam Niallel, kimentem az utcára, kiszellőztetni a fejem. Aztán valaki bezárta az ajtót.
- Ne már! Az én voltam! – sopánkodott Dani. – Úgy sajnálom.
- Nem, én voltam buta. – legyintettem. – Szóval kint ragadtam. És akkor három részeg fiú közeledett, és mindenfélét mondtak… és aztán az egyik odajött. És én nem tudtam hova menni. Ha Niall nem jön… ha Niall nem jön… meg…
-… megerőszakolt volna? – kiáltott fel Victoria hisztérikus hangnemben. – Hát én megölöm!!!
- Ez… te jó ég. Ugye nem történt semmi? – kérdezte Eleanor.
- Ez borzalmas! – mondta Danielle.
- Már mindegy. Szerencsére semmi sem történt.
- De majdnem. – szólt közbe Vic.
- Ne legyél már ilyen! Szerinted nem gondolt rá eleget?! – szidták le.
- Jó, igaz. Sajnálom. De… ez. Legalább felpofoztad?
- Nem. – mondtam, és enyhe mosolyra húztam a szám. – Niall bemosott neki helyettem is.
- Húúúúú! :$
Viszont nemsokára szétszéledtünk, mert Daninek próbára kellett menni, Victoria meg rájött, hogy mindjárt kezdődik a második órája, szóval rohant. De kedvesek. Komolyan idejött suli helyett. Én meg de borzalmas vagyok.
Jobb híján El elrángatott magukhoz, azaz a fiúkhoz. Kicsit féltem, hogy majd hogy reagálok, amikor odaérünk Vajon a bejáratról a tegnapi jut az eszembe? De nem. Az, hogy milyen jó emberek laknak odabent, hogy ott vannak a legjobb barátaim, ott van Niall, és mennyi vicces dolog történt.
- Sziasztok! – nyitott ajtót Liam. – Hogy vagy? – kérdezte, de igazából szinte semmit nem jelentett volna neki az a mondat. Mintha tegnap csak kicsit rosszul lettem volna. Iszonyatosan hálás lehetek Niallnek, amiért semmit sem mondott nekik.
- Sokkal jobban. – mondtam.
- És tőlem már meg sem kérdezed? – kérte számon El. Haha.
- Ó, elnézést! Hogy van, hölgyem? – hajolt meg előtte.
- Most már jól. – mondta kelletlenül, mire elröhögtem magam.
- Helló! – jött oda Louis, és egy csókkal üdvözölte a barátnőjét. Olyan édesek.
- Most komolyan még a reggelit eszitek? – mentem be a konyhába, és én is levettem egy szeletet a pirítós kupacból.
- Höö, neked még próbán van a helyed! – húzta össze a szemét Harry.
- Három nap szabadnapot kaptam. – nyújtottam ki a nyelvem.
- Ó a mázlista! – motyogta Zayn. Hehe.
- Hát aki most úgy énekelt, hogy befognátok a fületeket, annak kijár a betegszabadság. – szépítettem a helyzeten. Igen, ez csak a fele.
- Végül mi lett? – kérdezte csendben Niall. A többiek már nem ültek az asztalnál.
- Elmondtam Jessienek, meg a lányoknak. Így már sokkal könnyebb. Részben ezért is küldött haza.
- Részben? Ennél hova kell több? – kérdezte.
- Mondtam, hogy borzalmas a hangom. És most teljesen komolyan. Nem úgy, mint legelőször.
- Legelőször is ilyen komolyan mondtad. – karcolt a levegőbe idézőjeleket.
- Oké, te akartad. – mondtam, és énekelni kezdtem. Szerintem a falra mászott.
- Rendben, abbahagyhatod. – intett le.
- Én megmondtam. – vigyorogtam rá.
Próbálok úgy tenni, mintha nem lenne semmi gond. De legbelül még mindig nem sikerül felejteni.
Miközben a fiúk eltűntek, én elkoboztam valamelyiküknek a tabletjét, és azon neteztem. Hamarosan találtam egy alapítványt, és gondoltam, miért ne? Összegyűjtöttem pár dalt, amit majd kajál a nép, és van hozzá gitár is. A szövegeket meg a kottákat kinyomtattam a gépen és kezdtem tervezgetni.
- Srácok, valakinek van valami menő kalapja? – kiáltottam, mert fogalmam sem volt merre lehetnek.
Mikor a lépcsőhöz éltem, egy repülő tárgy majdnem lefejezett, de nem akadtam ki, mivel Zayn szexi kalapja volt a tettes. Kalap… szexi kalap…
- Tökéletes! – kiáltottam fel boldogan, és pötyögni kezdtem a telefonomon.
~ Suli után tali nálam. Hozd a többieket is. ~ Írtam Victoriának.


- Ajaj, te mit tervezgetsz? – nézett rá a kijelzőmre Hazza.
- Semmi rosszat. Meglepetés. – mondtam. – Zayn, ha nem gond, ezt pár napra kölcsönkérem. – mondtam, és feltettem a kalapot a fejemre, mivel máshogy nem tudtam volna hazaszállítani. Az már más kérdés, hogy még ottmaradtam vagy három órán át, és ápolgattam a torkomat forró teával. Viszont amikor idő volt, rohantam kifelé.
- Ugye nem csinálsz semmi butaságot? – kérdezte Eleanor, és erre Niall is felfigyelt.
 - Biztos. – mondtam. Még intettem, aztán becsuktam az ajtót.



Hát amint látjátok, kicseréltem a képet ezekre, mert most vettem észre, hogy már régebben tölötöttem le ehhez a részhez is, csak nem láttam. -.-' Na mindegy.:D

4 megjegyzés:

  1. sziaa
    huu annyira ari hogy Niall aggódik Nina iránt.. vagy lehet hogy csakén érzem így :$
    képzeld ma benn ragadt az egész iskolánk a tesi tetemben és végül egy karbantartóvágta ki flexszel a bejárati ajtót. tök muris volt :DD

    egyébként tök jó lett a rész (melyik nem?! *-*)
    nagyon szeretem a blogod *~*
    várom a kövit :)
    u.i. szurkolok hogy meg tudd írni a felvételidet :3 már várom hogy nálad és nalam is Hawaii legyen :)
    én személy szerint először csalódott voltam másodszor pedig dühös mert meg tudtam, hogy, hogy ment szét Haylor -.-"

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Nem csak te érzed így. Szerintem is.:$

    Az elég brutál lehetett. Nálunk bontott csoportban van németóra, és egyszer az osztály másik felét bezárta a német laborba a tanár.xd Egész szünetben ez volt a top sztori, és végig rajtuk röhögtünk.:D

    Köszönöm szépen. <3 A következő rész valószínüleg este jön, mert addig nem leszek itthon. Ha nem, akkor vasárnap csak, mert holnap sem. Sorry. :'(

    Te is most írsz? Mert akkor neked is sok szerencsét. :) Nina.*

    VálaszTörlés
  3. úú...tökre szurkolok nialléknek. tök cuki,h így aggódik nináért *-* rök jó rész lett,ügyi vagy. :))) siess a kövivel! ;)

    VálaszTörlés
  4. Hát én is szurkolok.:D Mondjuk a végén úgy is összejönnek, gondolom ez már mindenkinek leesett. :) :$
    Köszönöm szépen. <3 Már fent is van.;) Nina.*

    VálaszTörlés