2013. január 17., csütörtök

1. Kritika

Amint láthatjátok, megkaptam az első kritikát. A "kinézet" oldalon icipicit többet is megtudhattok. :)



Kinézet: A fejléc tetszik is meg nem is. Ami tetszik benne az a jó összeszerkesztés, de ami nem tetszik az a fejléc háttere. Szerintem a fejlécet olvaszd egybe a háttérrel. Más néven egy másik sablont válassz!
A szereplők. Hát először is méretezd át őket! Másodszor nem kellett volna elárulni a végén, hogy ki kinek lesz a barátja/ barátnője! Ráadásul elég sok helyesírási hiba is volt bennük.
Van hogy a részeknél -na jó, minden résznél- egyre nagyobb lesz a betűtípus. Miért? Teljesen elakarod csúfítani a blogod? Ezeken azonnal változtass! Plusz egy chat-et tegyél a modulokhoz!

Sztori: Hát a legelső amit észre vettem az a sok sok helyesírási hiba. Nem írom le még egyszer olvass vissza, de nem figyelsz a helyesírásra! Ezt lustaságnak nevezik, hogy nem foglalkozol az ilyenekkel. Mielőtt közzéteszed a részeket ellenőrizd le legalább háromszor.
Hm.. nem is rossz. Talán azt kell mondjam kellemeset csalódtam.:) Nem sablonos, elég jól kialakítod a részek hosszúságát és még jól is fogalmazol! Lenyűgözött!:) Talán ennél többet nem is tudok mondani a történetedről. Elnyerte a tetszésem! Ügyes munka!

Osztályzat: Háromnegyed.


Nem tudom, miért, de ezt én most kommentálni szeretném.:D
Kinézetre: Örülök, hogy tetszik a fejléc, kár, hogy nem én csináltam. A fejléc háttere ugyanolyan, mint a háttér, szóval nem nagyon értem, de oké. Lehet, hogy tényleg jobb lenne egy másik sablon, de én ezt már úgy megszerettem. A szereplők képeivel kapcsolatban tényleg egyet értek. Nincsenek egyformára méretezve, ráadásul kettőnél fura fekete izé van a két oldalán. A betűk kinagyulása blogger hiba, nem én csinálom. Chat... ugye már írtam, hogy béna vagyok, meg nem is engedi? Kár, mert amúgy tényleg raknék.

Sztorira: Sok-sok helyesírási hiba? Tényleg? Sorry, majd jobban figyelek. Mert pl. a szereplőknél is tényleg. Amit meg a sztoriról írt, azt nagyon köszönöm neki. :)

Osztályzatra: elfogadva.:D

Oké, tudom, hogy idióta vagyok.
Amúgy eredetileg hírekkel jöttem. 2900 megtekintés? WoW! Köszönöm!
A héten legközelebb csak vasárnap tudok jelentkezni, este. Ha addig meg lesz a 20+, felrakom a részt. Addig is szurkoljatok! Szombat délelőt felvételit írok, aztán meg fellépünk a zenekarral a polgármesteri hivatalban. Fuu.
Na, szerintem nem is untatlak tovább titeket. Ennyit akartam, felraktam, kész.:)

Puszi! Nina.*

2 megjegyzés:

  1. szia! megtudhatnám, hogy melyik oldalon kérted a kritikát?! :) nekem is nagyon fontos lenne , linkeld be légyszi!
    előre is köszönöm, nekem nagyon tetszik a blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt: http://criticsanddesign.blogspot.hu/
      Köszönöm, igyekszem. :) Nina.*

      Törlés