2012. december 1., szombat

December :)


Ahogy látjátok, most nem résszel jöttem. De ha jók lesztek, hamarosan hozom a következő részt, ami már a kilencedik lesz. Igen, hűű. Egész ügyes voltam, szerintem, hogy novemberben megírtam 8 részt, meg az oldalt telljesen átformáltam. Szerintem jó lett, remélem nektek is tetszik, de ha nem, nyugodtan megírhatjátok.
Az egyik részhez kaptam egy kritikát, aminek egyrészt örültem, mert 'komiii'. Na meg amúgy is örültem, mert így már belátom, igaza volt neki, és köszönöm ezt kritikát neki. Szóval amint látjátok, elfogadok negatív-pozitív véleményt egyaránt.
Már nagyon közel vagyunk az 500 megtekintéshez, és lehet, hogy csinálnom kéne valamit, de ötletem sincs, így max résszel tudok szolgálni majd nektek.
Amíg nem rakok részt, lent jobbról van egy bloglista is, ha unatkoztok, nézzetek be azokra a blogokra is. Ja, és ha van egy oldalad, lehet az blogspot vagy blogger, kérhetsz cserét. Ha legalább egy oldal kér, indítok egy fület, vagy valamit, ahova a cseréket rakom.
Nem is tudom, mit írjak még. Igen, szerintem sikeres volt ez a hónap. Köszönöm minden egyes olvasómnak!:) <3 Nina.*

2 megjegyzés:

  1. imadom a sztorydat <3 legyszi minel elobb hozz kovii reszt!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nagyon örülök, hpogy tetszik. <3 Már felraktam, remélem tetszeni fog. Hamarosan jönnek a következők.:)) #szeretemazolvasoimat Nina.*

      Törlés