2012. december 23., vasárnap

14. rész - Csajos nap

Hoppácska! Most vettem észre, hogy már összehoztátok a 10+ megtekintést. Nagyon happy vagyok. Ezentúl 15+ megtekintéstől hozom, ha nem gond. Nagyon örülök nektek. Csekk az előző bejegyzést is. Puszi! Nina.*












Epic képek a részhez.:D




Este Victoria itt maradt, és nagyon sokat beszélgettünk. Főleg a fiúkról. Jó volt vele lenni. Ma reggel még lustálkodtunk egy darabig, aztán lementünk reggelizni. Gofri – nyami. :3 Utána gondosan összeválogattuk a ruháinkat. Csak jól kell kinézni! Miközben a barátnőm épp sminkelte magát, én felnéztem twitterre. 300 új követő, csomó RT, megannyi tweet. És Eleanor Calder online. Erre gyorsan felkaptam a telefonom, és tárcsáztam.
- Szia Nina! De rég beszéltünk! Hogy vagy? – kérdezte vidáman.
- Egyre jobban. Arra gondoltam, hogy elmehetnénk valami kávézóba beszélgetni. Aztán shoppingolnánk egy plázában. Ilyen csajos nap.
- Nagyon jó ötlet! Úgyis itthon unatkoztam volna. Akkor mondjuk a közeli Starbucksban egy óra múlva?
- Tökéletes! – mondtam. Ja, mi tudjuk, hogy a közeli, az nem a legközelebbi, de a Big Benhez legalább odatalálok gyalog is, szóval viszonylag könnyen megtalálom.
Nagyon szeretem Eleanort. Olyan gyönyörű és tökéletes. Nagyon kedves és vicces is, a többi fiúval is jól kijön. Louval pedig a tökéletes álompár. Tényleg nagyon kedvelem.
- Ki volt az? – jött be Victoria kíváncsiskodva.
- Egy barátom. Bemutatlak neki. – mondtam mosolyogva. – Utána pláza.
- Szuper! Mikor?
- Egy óra múlva.
Az alatt az egy óra alatt nem történt olyan sok minden. Eredetileg beültünk a gép elé, de hát a mi fejünkkel hatalmas röhögés lett a vége. Közben webcamoztunk Bellel, akinél ott volt Ben, és Nate is bekerült valahogy a videó hívásba, szóval őrült nagy hülyeségek történtek az alatt a fél óra alatt. Aztán kezdtünk készülődni, negyed óra alatt kész is lettünk. Potban időben beestünk a Starbucksba. Eleanor az asztalnál ülve nyomkodta a telefonja képernyőjét.
- Most ssshh! – tettem barátnőm szájára az ujjam, és elővettem egy lapot meg egy tollat, amit csendben leraktam a csaj elé. – OMG! Eleanor Calder! A példaképem! Úr isten! Kaphatok egy autogramot? És egy képet? – kezdtem el csendben visítani, mire El fáradtan felnézett, de mosolygott. Pláne amikor felismert.
- Szia Nina! – ölelt meg. – Ki ő? – kérdezte barátságosan.
- Victoria, a barátnőm. Tudod, tudja.
- Nagyon örülök! – ujjongott Vic. – Azért megkaphatnám azt az autogramot?
- Persze! – nevetett El, majd ráfirkantotta a nevét a papírra.
- És mikor? – kérdezte jelentőségteljesen.
- Tegnap, mielőtt elmentek. Nem tudtak máskor elbúcsúzni, ő meg pont ott volt. A mázlista! – mutattam rá Victoriára.
- Hát, ők mindig mennek. – mosolyogott El, de volt benne egy kis szomorúság is. Elmentek, Louis is.
- Biztos hiányzik. – mondtam.
- Meg kell szokni. – mondta. – És te hogy s mint?
- Meg fogom szokni. Itt a Voice, hamarosan megyek Jessiehez, első élő show, wáá!
- Mennyivel könnyebb a modell szakma! Se interjú, se fellépés! Bemész, rád adnak egy ruhát, pózolsz, kész. Rád adnak egy másikat, végigsétálsz a kifutón, mész haza. Mármint a leegyszerűsített verzió.
- Áá, nincs alakom hozzá! Meg kicsi is vagyok. Mindegy, most már leszek énekesnő. – vontam meg a vállam mosolyogva.
- Ahogy akarod! – mondta, majd az utolsó kortyokat is megitta a kávéjából.
Ezek után megrohantuk a közeli plázát. Úgy egy órán át kerestünk Eleanornak megfelelő cipőt. A végén tök egyszerre mutattunk rá egy gyönyörű magas sarkúra, szóval nem volt kérdés, megvettük. Mi Victoriával több cuccot is beszereztünk. Közben páran odajöttek Eltől autogramot meg képet kérni, de volt pár (nem sok, de örültem nekik) akik tőlem is kértek autogramot. Mosolyogva teljesítettem a kérésüket.
- Oh, Nina! – fordult oda hozzám egy kislány, miután Eltől megkapta a képet. – Mi lesz a következő dalod?
- Spoiler! – vigyorogtam. – Igazából holnap megyek Jessiehez egyeztetni. Szóval még én sem tudom. De remélem tetszeni fog.
- Már holnap? – ráncolta a szemöldökét Victoria.
- Kell a gyakorlás, és ötletem sincs a dalra. Első elő show.
- Oké. – mondta. Tudom, hogy támogat, és ezért annyira imádom.
Nálam amíg sült a süti divatbemutatót rendeztünk (nem volt elég a plázában), szóval elvoltunk. Utána megnéztünk valami csöpögős romantikus filmet, ami egyikünket sem érdekelte igazán. Aztán web camoztunk a fiúkkal.
- Hoppá! Sziasztok! – fogadta Zayn a hívást.
- Ki az? – nézett bele Liam a kamerába, és vidáman integetni kezdett.
- Csajoook! – jött be Harry a szobába perverz vigyorral.
- Megcsalsz! – siránkozott Lou. – Szia édes! Helló! – nézett a monitorra.
- Az ott kaja? – ugrott be Niall is… nem ő lennel.:D – Kaphatok?
- Persze. Át teleportálom! – közelítettem a tállal a web camera felé, majd amikor már majdnem hozzáért a lencséhez, gyorsan elvettem, és lekanalaztam a tetejéről a tejszínhabot. Ez az enyém, muhahaha! Persze megosztanám vele… -nám…:D
- Elvagy.
- És mi jót csináltatok ma?
- Csajos nap volt. – vágtuk rá egyszerre. Profik vagyunk ebből.
- Milyen napotok volt?
- Öhm, nehéz. Tömött, eseménydús, de jó. – sorolták.
 Még negyed órán át dumáltunk velük, aztán a csajok hazamentek, és nem felléptem a netre. Közben felhívtam anyát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése