2012. december 22., szombat

13. rész - Párbaj

Uhh, még csak itt tart a blog? Épp most írom a tizenkilencedik fejezetet. Be kell valjjam, sokkal izgalmasabb arrafelé már a történet. És lesz pár jóval hoszabb rész is. Remélem, ahamrosan eljutunk addig. :)
Éés túlléptük az 1000 megtekintést! Nagyon nagyon nagyon boldog vagyok! Köszönöm szépen! Kommentelni továbbra is lehet. Chatet sajnos még nem sikerült szerkesztenem. Na, de nem is dumálok tovább. Jó olvasgatást! <3 #szeretemazolvasoimat Nina.*

Egy próbán.

Eltelt a hét. Minden tisztázódott. Csend volt körülöttünk. Aztán fogtam a cókmókomat, egy jó nagy bőröndöt, mert Jessie hívott, és menni kellett. Hívtam egy taxit, és mentem. Egy nagy teremben a 12 fő és a csomagjaik vártak. Jessie kiválasztotta a párosokat a párbajra. Nagyon féltem, hogy Vince Kidd lesz a „párom-ellenségem” mert akkor buktam. De szerencsére Jessie és Jessica Hammond is megmentettek. Bár nagy volt az esélye, hogy ők kerülnek össze. Mégsem. Jessicával a héten nagyon jól összebarátkoztunk. Tudtuk, hogy aki továbbjut, nagyon megérdemli. Megpróbáltunk nem túl szoros barátságot kötni, hiszen úgy is hamarosan vége. Mindenesetre elég jóban vagyunk.
- A dalotok… We Found Love! – jelentette be ünnepélyesen Jessie.
Mi meg üdvrivalgásban törtünk ki. Mindketten szeretjük Rihannát. A következő napban rongyosra hallgattuk a számot. Aztán jöhettek a próbák. Az elején elég hamar befuccsoltak a hangszálai, aztán az enyémek is kezdték felmondani a szolgálatot. Megannyi sok és szigorú próba. Persze mindet szerettük. Szóval esténként mézes teával ápolgattuk a torkunk és csak összenézéssel kommunikáltunk.
Eközben a fiúk valahol New Yorkban voltak. Louival kétszer is beszéltem, és Niallt leszámítva mindenkivel csak egyszer. Nagyon hiányoznak, Ő főleg. De őt az utolsó pillanatban szeretném felhívni.
Az utolsó próbákon már nagyon formában voltunk. Mindketten. Ruhákat keresgéltünk, meg ilyesmik. Tervezgettük, milyen lesz élőben. Közben próbáltuk a nem túl nehéz koreográfiát. Az is egész jól megy. Valamivel jobban összhangban van, mint a fiúknak. Mindegy, így szeretjük őket.
És hát eljött a pillanat. Megcsinálták a hajam, a sminkem, és valami puccos cuccot adtak rám. Egészen élveztem. Persze még volt egy csomó időnk, szóval elvonultam a legtávolabbi sarokba, ahol biztos senki nem zavar meg. Már épp tárcsáztam volna, amikor a telefonom őrülten villogni kezdett, megszólalt a One Thing és aki hívott: Niall. Szóval nagyon megörültem.
- Szia Niall! Hogy vagy(tok)? Milyen NY? – kérdeztem vidáman.
- Szia Nina! Csodálatos, őrület ami itt van! Hatalmas buli az egész.
- Gondolom. – röhögtem. Ezek mindig csinálnak valami hülyeséget, amin röhögnek. Nem lehet mellettük unatkozni.
- És milyen a Voice?
- Hát… nem olyan, mint az X faktor. Minden esetre jó. Pezseg az élet, próbák ezerrel. Csajos estek Jessicával… - soroltam. – Jó itt.
- Jessica Hammonddal párbajozol? – kérdezte.
- Ja igen. Spoiler. – mondtam. Akkor még csak ő tudja.
Ekkor egy itt dolgozó emberke kocogtatta meg a vállam.
- Azonnal megyek. – mondtam. – Mennem kell.
- Sok szerencsét! – mondta még aztán gyors kinyomtam és futni kezdtem.
- Na végre! Hol mászkáltál?! – szidott le Jessica.
- Csak egy fontos telefont intéztem. – mondtam.
Nem sokára mi jöttünk. Előbb a videó, persze. Egész héten mindenhol ott voltak a kamerák. Az elején elég irritáló volt, de már megszoktam. Aztán belépett Jessica, majd én is. Nem volt bennem félelem, csak az egészséges izgulás. Lesz ami lesz. Biztos voltam magamban.
Jessica belépett, és ragyogott. Én valamivel nagyobb erővel léptem be, ami azt hiszem nem volt túl szép hangzásra, de a végére magamra találtam. A sor végére. A refréntől azt hiszem tökéletes lett a dal. Mindkettőnktől. És végig olyan is maradt. Az elején azok a kis csúf bizonytalanságok el lettek feledve. És innen minden kiesett. A dal végén rám tört az izgalom, szinte remegtem az adrenalintól. Imádom, amikor utólag jön az ilyen. Pff.
- És aki megnyeri a párbajt… - kezdte Jessie. - … Nina!
- Úristen! – kiáltottam boldogan, és megöleltem Jessicát. Köszönöm, köszönöm!
Bementem a kis szobába a barátaimhoz. A családom nem tudott jönni. Mindegy, úgy sem örültek volna a győzelmemnek. Viszont azt sem tudom, hogy a fiúk látták-e.
- Gratula! Jó voltál! – ordibálták, és összenyomorgattak. Csoportos ölelés.
Victoria átnyújtotta a telefonomat. 8 üzenet érkezett.
Anya: ~ Gratulálok, ügyes voltál. ~
Apa: ~ Szép volt, kislányom! ~
Lis: ~ Grat. L. ~ Szépen flegmára véve. Oké, engem amúgy nem érdekel.
Aztán megnyitottam a többi ötöt. Liam, Harry, Zayn, Lou, Niall. Közben Eleanortól is jött SMS. Nagyon szépeket írtak. Örömkönnyekkel az arcomon írtam vissza nekik.
- Majd elmondod, mit írtak? – kérdezte Vic.
- Igen, persze. – mosolyogtam rá.
- Kicsodák? – kérdezte Bell.
- A barátaim. Akik most nagyon-nagyon messze vannak. – mosolyodtam el szomorúan.
- Hiányoznak? – kérdezte Ben. Bezzeg ő meg azonnal észreveszi!
- Nagyon. – mondtam halkan, aztán még egyszer megöleltem őket. Karolva hagytuk el a szobát.
A többiek viszonylag hamar elmentek. Én meg megmutattam az üzeneteket Vicnek. Sokat mosolygott rajtuk. Nem sokkal később ő is elment. Én pedig megrohamoztam a netet. Felnéztem az új twitteremre. A régit meg átneveztem. Az új: @NinaOfficial. Mintha valakinek még szintén Official lenne. Hmm… mindegy, kell egy, híres leszek, lehetőleg ezen kövessenek már. Ne pedig a most már átnevezetten. Valami iszonyat idióta nevet adtam neki. Szóval ezen senki sem keres. Szerintem már én sem nagyon megyek fel arra. Az új jobb, szebb, minden. 1000 követő, posztok, értelmes képek. Teljesen meg vagyok vele elégedve. Az új én! A másik béna volt és régi. Gyorsan videó hívást kezdeményeztem a fiúkkal, akik valami csoda folytán nem aludtak. Vagy mit tudom én, hogy ott most mennyi az idő. Mindenesetre nagyon jó volt „látni őket”.
- Hiányoztok. – mondtam.
- Te is nekünk. – mondták. – Tudod, hogy hamarosan megyünk vissza. Amúgy is muszáj lenne a forgatás miatt.
- Hát persze. – mondtam. Klip a One Thinghez. Vajon érdekeljen előre, hogy milyen lesz?
Sajnos csak kevés időt tudtunk beszélni, mivel nekik menni kellett. Vagy dologra, vagy aludni. Mindegy. Én is fáradt voltam már.

2 megjegyzés:

  1. húúú :) körülbelül ennyi volt a reakcióm, amikor végeztem az olvasással... imádtam, és azt hiszem bennem rendszeres olvasóra találtál, persze csak ha nem baj (és gondolom nem :P) igaz, nem Niall a kedvencem, őt a húgom imádja, de attól még fantasztikus lett <3 azt hiszem ennyi ömlengés elég is volt xD
    u.i.: I LOVE 1D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú! :) Kb ennyi volt a reakcióm, amikor olvastam a kommentet.
      Nagyon örülök neked, és annak is, hogy megtetszett a blogom. Köszönöm, ez most nagyon jól esett. <3 Luv 1D! Nina.*

      Törlés