2012. november 2., péntek

Prológus



*Fél évvel korábban*

- Nina! Ébresztő. - keltett fel apu.
- Csak még öt perc! - fordultam a másik oldalamra. Május közepe van, tizedikben. Hétfő.
Egész hétvégén egyedül ültem otthon. Általában találkozni szoktam a barátaimmal, azzal a kettővel. Most nem. Volt időm gondolkodni. Átgondoltam az elmúlt pár... jópár évet. És arra jutottam, ez nem mehet így tovább. Életemben elősször a nehezebb utat kellett választanom. Azaz áttértni az 'A' tervre.
Nyolcadikban első helyen egy erős londoni gimnáziumot jelöltem meg, ahova fel is vettek. De én mégis itthon maradtam. Most viszont már nem mehet így tovább.
Lis a kapuban várt rám. Nagyot nyeltem és csatlakoztam hozzá, mint minden reggel, suli előtt.
- Lis. - sóhalytottam. - Gondolkodtam, anyuékkal... és...
- És? - nézett rám számonkérően.
- A következő évet egy londoni iskolában kezdem. - jelentettem ki.
- Mi van? 
- Jól hallottad. Londonba költözök. Egyedül.
- Ezt nem hiszem el! - mondta mérgesen, és gyorsabbra vette a tempót.
- Nina? - kérdezte Dan, mikor a suli elé értünk.
- Itt jön. - mutatott hátra. Ott voltam én, lemaradva.
- És mi van vele?
- Megy Londonba. Kész, vége. Itt hogyott minket!

Tehát egyedül maradtam. A két barátom nem foglalkozott többé vele. De hát barátok voltak igazán? Már nem hiszem. Szerencsére anyu és apu támogattak, ameddig tudtak. Egészen az indulás napjáig, amikor is kicsúsztam a kezeik közül,és többé már nem tudtak irányítani. Persze Londonban jó kezekbe kerületm... nem is tudjátok, mennyire.

Ha szeretnéd tudni, mi történt Ninával Londonban, kövesd a történetét! Nina.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése