2013. március 18., hétfő

33. rész – X faktor

Uramisten! Nagyon sajnálom, hogy nem hétvégén hoztam, de így legalább kevesebbet kell majd várni a következőre. Vannak okai a késésnek, de senkit nem akarok untatni vele, így csak annyit mondog, Jó olvasást!


Ma van az X faktor! És kik lépnek fel benne? Csak nem a fiúk? Szóval a rengeteg tanulnivalóm mellett időt szakítottam arra, hogy megnézzem a produkciójukat. Vic is díjazta ezt az elhatározást, szóval már reggel átjött hozzám. Kicsit tanultunk, ő a sajátját, én meg a három hónappal későbbi anyagot. Elég nehéz tizenegyededikben érettségizni, mert meg kell tanulni a következő évi anyagot is. Pff.
- Nina, amúgy kelni kéne! – rázta meg a vállam a barátnőm.
- Hány óra van? – kérdeztem álmosan. Kicsit bealudhattam.
- Négy. – mondta.
- És kajáltunk? – kérdeztem morcosan.
- Én. – mondta, és segített felállni. Lementünk összedobni valami egyszerűt, aztán elkezdtünk készülődni. Viszonylag lazán öltöztük, hiszen nem valami estélyre megyünk a sznobok közé. Szóval viszonylag hamar kész lettünk, aztán Vic apukája elvitt minket a helyszínre. Pont egyszerre érkeztünk a fiúkkal, szóval Paul minket is a szárnyai alá vett, két okból is:
1. Nem elég, hogy tőlem autogramot akartak, még Tom is ott volt!
2. Páran le akarták támadni Victoriát, merthogy a híres Harry Styles barátnője.

De megmenekültünk. Utána bementünk az öltözőjükbe, ahol volt szerencsénk végre találkozni a híres neves stylistjukkal, Louval, aki magával hozta Luxy babát is. Olyan kis apró volt és olyan aranyos! Harryvel azonnal a szárnyaink alá vettük, amíg Victoria összebarátkozott vele, és az egekig dicsérte a stílusát. Nem véletlenül stylist. Szóval mi elvoltunk Luxszal hárman amíg a fiúk kicsit beénekeltek, aztán tűztünk kifelé, mert kezdtek, nekünk meg volt jegyünk rá. Haha. Szóval gyorsan lestoppoltuk a legjobb helyet, és ott vártunk. Nagyon élveztük, mindkét versenyzőnek állati produkciói voltak. A Little Mix persze azonnal belopta magát a szívembe, mert a lányok tényleg iszonyatosan jók, és Zayn is kicsit befolyással volt rám, szóval amikor az egyik mentor egy kicsit rosszabb megjegyzést tett rájuk, hangosan felhördültünk, jelezve a nemtetszésünket. Közben kicsit meséltem egyet s mást Victoriának a lánybandáról, persze a lényeget lehagytam. Minden esetre Perrie a kedvenc! Hajrá Zayn!
Amíg nyomtunk egy szavazatot a lányokra, végighallgattuk a fiúk produkcióját. Tavaly nem lettek elsőt, de szerintem megnyerték /ha értitek/. Utána izgatottan vártuk a győztes bejelentését. Ami nem más, mint a Little Mix! Nagyon örültünk, aztán gyorsan el is tűntünk. Amíg ők a backstageben voltak, a fiúk öltöztek, mi kaját vettünk. Találtam popcornt, szóval vettem is egy nagy adagot, meg még egy fél literes üccsit, és úgy mentünk a fiúkhoz. Viszont előbb elmentünk a backstage előtt, ahol a nyertes csajok épp befejezték a beszélgetést. Gratuláltunk nekik, aztán beinvitáltuk őket a fiúkhoz. Perrie Zaynhez már valamivel magabiztosabban ment oda, a többiek meg áradoztak. Közben Niall jött oda hozzám.
- Vehetek? – kérdezte. Nem is ő lenne.
- Persze! – mosolyodtam el, mire belemarkolt, és egyszerre tömte be. Hát jó.
Miközben beszélgettünk, és mi lányok szurkoltunk ’Zerrienek’ mi csak csendben ültünk, figyeltük, hogy mi történik körülöttünk, és ettük a popcornt. Jellemző (mármint az evés). Mások szerint ez a jelenet mindenképp bizonyítja, hogy összeillünk. Szerintem ez ilyen téren nem nagy cucc. Bár mindenképp örülök, hogy jóban vagyunk, és együtt faljuk fel a nagy popit, nem hinném, hogy ettől belém szeret és mi leszünk a földön az álompár. Amúgy is, az már El és Loui. Esély sincs, na mindegy.
Utána persze mindenkinek hirtelen sürgős dolga akadt, még nekem is kellett voltan tanulni, de fergetegen, hogy mennyire nem tudott érdekelni akkor. Elintéztem mindent, csak hogy Perrie szabad lehessen egy negyed órára. Bőven sikeres voltam. Beültünk a Starbucksba. Én cappuchinot rendeltem, ő kávét.
- Nem is tudtam, hogy ismered a fiúkat! – ébredt fel a kis sokkból.
- Kevesen tudják. Még titok. – mondtam. – És milyen ismerni őket? – mosolyodtam el.
- Olyan: Úristen!!! Áá! Nagyon! Imádom őket! Iszonyatosan helyesek! És nagyon jó fejek, meg viccesek, és be sem tudok telni velük! És Zayn… - sorolta lelkesen.
- Haha! – mutattam rá elégedetten, miután elszólta magát. Ő csak furán nézett rám.
- Mi az?
- Csak… gondoltam… - mosolyodtam el. Reméltem, inkább.
- Ennyire látszik? – kérdezte. Kicsit megtetszett neki.
- Nem, nyugi. Csak jó emberismerő lettem, az utóbbi hónapokban… elvileg. – mosolyodtam el.
 Utána még nagyon sokat beszéltünk. Nagyon kedves lány, jó fej meg minden, szóval teljesen be fog illeni a barátnők sorába. Bár vigyázni kell vele, mert egy kicsit sértődékeny. De az nem túl nagy gond.

2 megjegyzés:

  1. Tudod te hogy milyen mérges vagyok rád?! Tudod, hogy mennyire megvárattál ezzel az új résszel? Hm? Tudod? Szégyelld magad te kis tehetséges, jövőbeli írőnő!!!! Szééégyelld! Na, de most miután kidühöngtem magam, elmondanám(vagyis inkább leírnám), isméééét.... és ez gondolom nem meglepő tőlem hallani... hogy mint minden eddigi részt, ez is nagyon tetszett! Nagyon imádom a Little Mix-et és persze a One Direction-t is! Ha láttad volna az arcomat amikor megláttam az új részt... tuti hülyének néztél volna. Na, mindegy. Egyébként, visszatérve ahhoz amit az előző résznél írt kommentemhez írtál, elmondanám hogy én is úgy vagyok vele mint te, rettenetesen utálom a matekot!!! Ha tudnád mennyit szoktam szenvedni vele! Úgyhogy ajánlom, hogy hozd gyorsan a kövi részt, mert kezd beszivárogni az agyamba a matek, szóval inkább tömd tele ennek a jó kis történet folytatással. :) Nini, megint enyém az első komi! :D
    by: egy rendszeres olvasód, vagyis csak én, Directioner_Forever;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Directioner_Forever;) !

      Szégyellem is magam! Teljesen megértem a kiakadásod, de pár perccel később (most van 14:35) remélem tudlak kárpótólni érte, ha csak minimálisan is. :)
      Valóban ilyen jó lenne? Na ne hülyíts! Nagyon köszönöm. És hogy jövőbeli írónő? Oké, terveztem (másodállásban)... de nem gondoltam komolyan, hogy lehetne belőle valami, szóval... ez megtisztelő!
      Sajnos a Little Mix nem fog túl sokat szerepelni benne, inkább csak Perrie, aki ugyebár a való életben Zayn barátnője. És én úgy terveztem, hogy akiknek fix párkapcsolata van, azokat a történet kedvéért nem fogom szétszakítani. És nem is tettem meg. :)
      Hát, persze, hogy az első! Tudod, hogy imádlak? ❤

      Törlés