2013. március 8., péntek

32. rész. – „Komolyan ismeritek a 1D-t?!”

Sziasztok, Drágáim! Meg is érkeztem a következő résszel. Készítettem zenelejátszót is, szóval ha van kedvetek, nyomjátok be! Ma még a másik blogomra is felkerül a rész, tehát aki azt is olvassa, remélem bírja a várakozást. (Meg az is, aki csak ezt.) De nem is húzom az időt, kezdjetek bele... Jó olvasgatást! :*

A prezentációba :)
A suliban már visszaálltunk a normál menetbe, tanulás ezerrel, fizikafeleléseim milliókkal, szóval néha örülök, hogy most öt anyaggal tartok az osztály előtt, mert a tanár azt is kérdezi tőlem. Kicsit akadt ki rám a múltkor, de engem már nem lephet meg. Eközben a fiúk járják Londont, a directionerek legnagyobb örömére, és forgatják az új klipet. Én tanulok, néha éjfélig is, mert nagyon kéne az az érettségi, és fogytán az időm. Közben néha összefutok Jessievel, Vincel, esetlek a két barátnővel: Eleanorral és Daniellel is. Néha felhívott Cheryl. Mivel ma péntek van, tegnap Victoriával eltitkolt képeket és cikkeket gyűjtöttünk, mert most már igazán ideje lenne elmondani az igazságot. Szóval suli után gyorsan át is cuccoltunk hozzám, és elkezdtük a „rövid” prezentációnkat.
- Üljetek le, és sssssh! – mondtuk. – Előadás következik.
- Oké. – mondták meglepetten, és a szájukra tették a kezük.
- Szóval megérkeztem Londonba. Még naiv voltam, és elveszett. – mutattam egy képet a pályaudvarról. Tényleg csináltunk egy vetítést csak erről.
- Mikor eljöttem megnézni, hova is fogok járni… - mutattam egy képet a suliról, majd egy bizonyos utcáról. - …eltévedtem, erre. És összefutottam… vele! – mutattam egy képösszeállítást. Három képből állt össze, az első Lou, a második én vigyorgó fejjel Louis mellett, a harmadik az aláírása.
- És hazakísérte… IDE! – mutatott körbe Vic. De idióta.
- Ezután megismerkedtem Victoriával… a suliban, és menő is lettem. – mondtam.
- És így jöttök ti a képbe. Bár ennek a történetnek nem vagytok annyira lényeges szereplői. MÉG! Sorry.
- Nemsokára találkoztam velük! – mutattam egy képet az egész bandáról.
- Bár ezt előlem is titkoltad. – mondta Vic.
- Aztán jött Tom, a rossz tettei, és ez a cikk! – mutattam fel képpel együtt.
- De legyőztük. És ő is magát. – folytatta a barátnőm.
- Eközben a srácok beneveztek a Voiceba. – mondtam, és itt jött egy közös kép Jessievel és Vincel.
- Aztán jött a baleset. – mutatott egy képet Victoria rólam, ami a kórházban készült. – És sok-sok pletyka. – Ekkor az a kép, amikor bent van mindenki, én meg dobálom az újságokat. Biztos jól voltam? Nem, egyáltalán nem.
- Harry barátocskámmal… - kezdtem. - … izzott a levegő. És itt jön az a sok cikk, amit eddig mi eltitkoltunk előletek! – hoztuk be szépen sorban az összeset.
- Szóval Harry Styles a pasim. Nina pedig álmodozik. – lökött oldalba vigyorogva a barátnőm, és egy pillanatra bevillantott egy olyan képet, amin csak én vagyok meg Niall, szív alakú keretben, és én nem tudtam róla, szóval titkosan rakta bele a cuccba.
- Komolyan ismeritek a One Directiont?! – visongott Bell.
- Igen! – ugráltunk. A fiúk még mindig nem jutottak szóhoz.
- Szóval Victoriácska barátnőcskénknek van pasija. – bólogattak. – Pedig nem ismeri olyan rég a srácokat, mint Nina?
- Pontosan! – mondta Vic elégedetten. Úgy tudtam. Most jön a leoltás.
- Éés neked nincs pasid!
- Nincs. – mondtam.
- Szóval most vagy te vagy lezbi, vagy ők buzik. – szögezte le Jeremy.
- Igen. – mondtam, mert azt hittem, ős is a szokásosat mondja, azaz: de béna vagy! Aztán rájöttem mit mondott. – MI?! NEM!!
Erre hangos röhögésben törtek ki, még én is.
- Akkor? – néztek rám furán.
- Nina barátnőm egyszerűen csak béna, és fél. – karolta át a vállam Vic. Kösz szépen! Na mindegy.
 - Muhahahahha! – röhögtek ki. Olyan kedvesek.
- Ne már! Mindenki ezt csinálja! Pedig csak öten tudják rajtatok kívül, hogy ismerem őket, és ebből hárman csak találgathatják, ki az! Pff. – tártam szét a kezem lemondóan. És ki az az öt? Lis, Dan, anya, Jessie és Vince. Apa pedig igazán ki sem néz a munkájából. Amikor utánam néz, akkor csak utánam, az már nem érdekli, kikkel, hogyan, hol, mi. Nem is olyan nagy gond, szerintem. Ilyen ismerősökkel.
 Mikor a fiúk elmentek, Bell elkezdte tervezgetni, hogy mi lesz, ha megismerkedik a fiúkkal, aminek őszintén megvallva nincs túl nagy esélye. Bár ezt csak Vic tudja, de biztos nem rakjuk egy szobába a két csoportot. Volt olyan nagylelkű, hogy kijelentette, hogy Niallt meghagyja nekem, így viszont már csak Zayn maradt. Mi viszont gyorsan tiltakozni kezdtünk, hogy az nem fog összejönni, így „sajnos” az ő édes-drága Benjénél kellett maradjon. Haha!

4 megjegyzés:

  1. Kész a kritikád.x http://kritikaknektek.blogspot.hu/2013/03/24-kritika_9.html

    VálaszTörlés
  2. Nem baj! Enyém a második komi! :D Na akkor elkezdem a soha véget nem érő monológom... :) Szóval, mint mindig most megemlítem hogy mennyire imádom ahogyan írsz (még ha néha késel is a részekkel), amint megláttam hogy jött egy új rész, mint egy éhes cápa a húsra úgy csaptam le rá. :) Az újítás (zenelejátszó) baromira bejött sőt Cheryl Cole - The Flood című számát most ismertem meg és annyira megtetszett hogy már le is töltöttem a telefonomra. :) Mivel nem áll szándékomban lezsibbasztani az agyad, az én unalmas és fárasztó monológjaimmal, ezért ez a komment hozzám képest elég rövidre sikeredett. :) De ha nem akarod hogy beleőrüljek a várakozásba, akkor hamar hozd a következő részt! Most komolyan elképzeltem hogy az van írva a sírkövemre hogy "Elhunyt, mert beleőrült a várakozásba, amiért ❤TheWriter❤ nem volt hajlandó új részt szolgáltatni neki. Nyugodjon békében.". Na jó, most már tényleg hagylak a hülyeségeimmel. :D Azért siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőnek számít! <3
      Lassan már várom, mikor érkezik tőled a komment. Tényleg nagyon jól esik. Valóban ilyen jó lenne? Ne túlozz!:)
      Örülök, hogy bejött, gondolgtam kicsit beújítok, és felrakok pár zenét ami kapcsolódik a történethez. Egyébként én is imádom, anno cover videót is akartam csinálni, de nincs eszközöm amivel jó minőségben felvehetném, így hanyagolom a témát.
      Az én agyam meg nyugodtam lehet zsibbasztani, és tömni mindenfélével, hadd foglalja el a matek helyét, mert ha tanulok-ha nem, az akkor sem megy.:D Meg amúgy is szívesen meghallgatok másokat (ebből jön, hogy ha minden jól megy, pszichológus leszek). És most meg én nem fogom be a szám!:D
      Remélem túléled, mert még nagyon sok rész vár rád, szóval ha másért nem, ezért ki kell bírnod! <3

      Törlés