2013. április 8., hétfő

Nem megy! :/

Sziasztok! Gondolom, a cím mindenkinek felkeltette a figyelmét, de egy kis bemutatkozással kezdeném, hogy kicsit megértsétek a problémát.

TheWriter vagyok, 14 éves. A kedvenc pop bandám a One Direction, de újabban nem hallgatom őket, és a velük foglalkozó oldalakra sem megyek fel. Azokat a fanfictionöket, amik róluk szólnak, csak azért olvasok, mert feliratkoztam, és tetszett. Ami nem tetszett, azt már abbahagytam. Rajtuk kívül az egyetlen pop előadó, akit szeretek, az Ed Sheeran, akit csak akkor hallgatok, ha már tényleg széthasad a fülem, és kell egy kis nyugtató neki. Ezzel nem azt mondom, hogy utálom őket, mert ez nem igaz. Már nem keltik fel úgy az érdeklődésem, mint amikor belekezdtem ebbe a fanfiction-be. Újabban keményebb zenéket hallgatok. És most nem a Lambert-Miley-Pink féle "keményre" gondolok, hanem a Metallica-ra és a Guns 'n' Roses-ra. És őszintén már sok volt folyton azt hallgatnom minden számban, hogy Kesha megint beszívott és kirúgott a hámból meg még volt egy kis pasizás is, hogy Taylor újabb pasival szakított, és ez most úgy fáj vagy nem is érdekli, hogy mindenki szerelmes, csak nem meri elmondani. Ráadásul minden második dal ugyanolyan, függetlenül attól, hogy az a két szám teljesen függelten egymástól, főleg előadóban. A reszelős zenékről pedig inkább ne is beszéljünk...

A másik, hogy nem tetszik senkinek. Persze, mos azonnal jöttök itt nekem a 7000+ megtekintéssel és a 10 rendszeres olvasóval, amit nagyon köszönök! Viszont 37 rész után még mindig csak egy kommentelőm van, és már ő sem azt írja, hogy mennyire jó. mert nem tetszik se neki, se nektek, se nekem. Igen! Nem tetszik nekem. Amióta elkezdtem, nagyon sokat fejlődtem, és most a harmincadik rész után hiába kezdeném átformálni! Rossz a megfogalmazás, tele van helyesírási hibával, nagyon sablonos, rosszul van kitalálva.

Komolyan. Hogy írjak fanfictiont, ha már nem vagyok directioner, és részt veszek Ruta (főleg 1D) fanfic ellenes kampányában, mert már annyi van belőlük, és olyan sablonosak, hogy az lehetetlen! U-N-A-L-M-A-S-A-K! És milliónyi. Valaki nem akar olyan fanfiction-t írni, amiből még nincs ezer? Mondjuk Ed Sheeran, Rihanna, Rita Ora... nem? Mert már Union J-ből és TW-ből is van egy pár. Vegyük FantasyGirl-t a Christopher fanfickel. Nem hallottál még róla? Egy dán énekes. Szóval annak a lánynak van esze, és jól is ír. De azt ajánlom, ha feltétlenül blogolni akarsz, egyedi, saját, nem fanfic történetbe kezdj bele!

Szóval a lényeg!!! Nem tudom befejezni. Aki akarja, írjon e-mailt, elküldöm neki az eddig megírt többi részt, aki akarja, azt felveszem rendszergazdának magam helyett, hogy folytassa, vagy valamit kezdjen az oldallal, de én ezt nem vagyok képes végig csinálni. Unom már... Nagyon sajnálom, de nem megy... :/

U.i.: Ne most kezdjetek el kommentelni, mert akkor is abbahagyom. Nem ti vagytok az oka a befejezésnek, csak egy kicsit megerősítitek. Viszont aki rendszergazda, író, vagy valami akar lenni, az írjon e-mailt!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ha valóban ez az utolsó bejegyzésed, akkor én is most kommentelek utoljára. Nem akartam hogy félreértsd, én még mindig ugyanannyira szeretem a blogod, mint a legelején. :) <3 Szóval, megértem hogy már nem vagy akkora Directioner, és csak azért nem kell folytatnod a blogod. Ha hiszed, ha nem, én nem tartom sablonosnak, sőt igazat adok manapság tényleg kismillió fanfic közül nehéz jót találni. De ez benne van a top 10 -ben. :) Legalábbis számomra. Tényleg én rendszeresen olvastam minden bejegyzésedet, ha nem tetszettek volna, vagy sablonosnak tartottam volna őket, akkor nem mondtam volna hogy annyira tetszik. Én olyan ember vagyok, aki kerek-perec kimondja(vagy jelen esetben leírja) a véleményét. Egyszóval ha én azt mondom jó, akkor az tényleg jó. :) Sajnálattal hallom hogy befejezed, de ez a te döntésed. Lehet hogy ha majd lesz időm akkor írok egy emailt hogy küld már át azokat a részeket amiket végül nem tettél fel... :) Társ rendszergazdának meg nem jelentkeznék, mert én nem tudnám olyan stílusban folytatni mint te... :/ Majd ha egyszer én is csinálok egy blogot, akkor eskü belinkelem neked, mert kíváncsi vagyok a véleményedre. Na kezdem kitelíteni a maximális karakterhatárt, úgyhogy befejezem az ömlengést.
    Ez volt hát az én utolsó kommentem, én tényleg szerettem a blogod (becsülettel!) :)!
    by: én, Directioner_Forever;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Directioner_Forever;)!

      Nagyon szépen köszönöm... azt is, hogy valamilyen szinten tartottad bennem a lelket, hiszen te voltál az egyik (a kettőből), aki miatt még feltettem az utolsó fejezeteim. Lehetséges, hogy a blognak lesz folytatása, hiszen már felvettem valakit rendszergazdának, akinek elküldtem a részeket. Lehet, hogy felrakja a már megírt részeket, lehet, hogy a saját módján folytatja, és lehet, hogy ennek itt a vége, félbehagyva. Lehet, hogy mások is jelentkeznek, és együtt írják tovább, vagy csak úgy lesz nekik. Azt hiszem, bárkihez is kerül, aki directioner, jobb kezekben lesz nála/náluk, mint nálam (az utóbbi időkben).
      Lehet, hogy még te is meggondolod magad, és mégis megpróbálkozol, bár nagyon kicsi az esély. Viszont ha egyszer mégis rászánnád magad az írásra, kíváncsian várom a linket/fájlt/valamit. És ne feledd: egy történetet feladhatsz, de magát az írást nem szabad! Bármilyen mély szintről kezded is, az írás szeretete "gyakorlása", sokszor átolvasása sokat javíthat. Na meg az idő is. Ott van egy kis jegyzetfüzet, tele a könyvcímeimmel. Azokkal a könyveknek a címeivel, amiket majd csak egyetem után szeretnék megírni, mert tudom, hogy addigra már csak röhögni tudnék azokon a dolgokon, ha most írnám meg. Vannak olyan ötletek, amit olyan jók, hogy megéri halogatni a kezdést, mintsem inkább elsietni és összecsapni. Mostanában boldog-boldogtalan ír fanfictiont, mert mekkora fan. Én az modnom, az blogoljon, aki írni szeretne. Bármi lehet a történetben, ha az írás szeretete hiányzik, akkor nem lesz jó. Ezért nem mondom, hogy kezdj bele most rögtön, mert lehet, hogy még vársz valamire. De ha eljön az ideje, akkor szívesen segítek majd. :)
      Talán ez az utolsó válaszom neked... én is kezdem elérni a karakterhatárt, de nem gond - szeretek hosszúakat írni. Ez olyan, mintha búcsúznék a blogtól, mert azért szerettem csinálni, és most ez egy kicsit szomorú, akkor is, hogyha nem folytatnám. Nekem már nem fogsz úgy kommentet írni, mint ahogy a részekhez, sőt, lehet, hogy nem is fogsz többé. De tényleg nagyon köszönöm, hogy itt voltál, olvastál, és elmondtad nekem, amiket gondoltál.

      Ölel,
      TheWriter

      U.i.: Nem gond, hogyha nem tudsz valamit olyan stílusban leírni, mint mások. Épp attól lesz egyedi. És az egyediség király!

      Törlés