2013. február 4., hétfő

9 ok, amiért ez a bejegyzés létre lett hozva...

Na, több okból is hoztam létre ezt a bejegyzést. Szépen sorban, pontokba szedve (mint SzJGben Kinga, csak kedvesebben) lássunk is neki.


1. Megvan a második kritika a blogra amit a kinézet fülön tekinthetsz meg. Köszönöm szépen L.T.P.~nek. Többet a linken tudhattok meg erről.

2. Grammy! Grammy-grammy-grammy! Vote for 1D! ITT Kicsit szégyen, hogy csak harmadikok vagyunk, előttünk a TWFamily és a Belieberek pedig aztán tényleg felhúzzák az agyam...

3. Statisztikák: Ugyebár kicsit becsokiztam, amikor megláttam a 4100+ megtekintést és az új feliratkozóm! WoW! Nagyon örülök. :) ♥

4. Ugyebár indítottam egy új blogot, egy másik helyett, és nemrég felkerült rá az első rész. Szeretném, ha egy kicsit betekintenétek oda is. Előre is köszi! *-* Tél előtt...

5. Egy elég ügyes kis bloggerina nemrég kezdte el ezt a blogját, de én más olvastam tőle mást is, így nagyon várom a következő részt. De sajnos most elkobozták tőle a gépet, így nem tud felrakni részt. Ezen kívül a megtekintései száma a béka segge alatt van, úgyhogy gondoltam meglepném egy kis reklámmal. :) Szóval katt a blogjára, és olvasgass (ha van kedved). be happy


6. Ha már szóba jött SzJG Kinga, és hamarosan megjelenik a sorozat nyolcadik része, az Örökké, miért ne tehetném fel a képet? :)  

7. Megint változtattam kicsit a blog kinézetén. Remélem nem gond, és tetszik is. :)

8. Most már fogalmam sincs mit írjak, szóval ennek a posztnak ITT a vége.

9. Köszönöm, hogy olvastok! #szeretemazolvasoimat  ♥ Nina.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése